Maak gebruik van de telefoonservice van Bizziphone.com

0
132

Bent u niet altijd in de gelegenheid om de telefoon te beantwoorden? Hebt u moeten bezuinigen op uw personeel en heeft u geen secretaresse of receptioniste meer? Of is de secretaresse aan het genieten van een welverdiende vakantie? Dan kan het gebeuren dat u opdrachten misloopt omdat u niet in de gelegenheid bent om uw telefoon te beantwoorden. Dat zou toch jammer zijn! Door de telefoonservice van Bizziphone.com in te schakelen zorgt u ervoor dat ieder telefoongesprek wordt aangenomen en op de juiste wijze wordt afgehandeld. Volgens uw eigen richtlijnen. De medewerkers van de telefoonservice zijn gewend om de meest uiteenlopende vragen te beantwoorden en kunnen daardoor ook uw klanten te woord staan.

Welke mensen maken gebruik van een telefoonservice?

De bedrijven die gebruik maken van de telefoonservice van Bizziphone.com zijn zeer uiteenlopend. Hebt u een advocatenkantoor en komt u een telefoniste te kort? Schakel dan de speciale telefoonservice voor advocaten in. Hebt u een winkel of een webshop? Ook dan zijn er gespecialiseerde mensen beschikbaar. Net als voor bedrijven in ongediertebestrijding of de bouw. Het is maar net wat u voor bedrijf heeft. De telefoonservice staat voor u klaar en is altijd bereid om zich goed in te lezen.

Wat mag u van deze service verwachten?

U mag sowieso verwachten dat iedere (potentiële) klant vakkundig, vriendelijk en doeltreffend te woord zal worden gestaan. Geen enkel gesprek zal onbeantwoord blijven. Daarbij kunt u er op rekenen dat u van ieder gesprek een gespreksverslag krijgt. U kunt er ook voor kiezen om bepaalde telefoontjes wel en andere telefoontjes niet te laten doorverbinden naar uw eigen mobiel of naar de telefoon van één van uw medewerkers. Zo krijgt u alleen die telefoontjes die er op dat moment echt toe doen. U kunt ook aangeven bij de telefoonservice dat mensen een terugbelverzoek mogen achterlaten en dat u op een bepaalde tijd of dag contact opneemt.

Is dat niet duurder dan eigen personeel in dienst hebben?

Wanneer u alleen iemand zou aannemen om de telefoon te beantwoorden bent u altijd duurder uit dan met deze service. Zeker wanneer de telefoon niet de hele dag roodgloeiend staat, is het juist verstandig om deze service in te schakelen. De mensen van deze service werken in teams. Dus mochten er een keer twee of meer telefoontjes tegelijk binnenkomen, dan worden al deze telefoontjes beantwoord. Dat krijgt een telefoniste in haar eentje niet voor elkaar. Daarbij is het een groot voordeel dat u geen dagen hoeft te besteden aan het inwerken van nieuw personeel.